دوره tnt فیزیک کلاسینو

0
(0)

در این نوشته به معرفی دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو (دوره TNT فیزیک)، اساتید مدرس، نحوه ثبت نام و پاسخ به سوالات گفته شده می پردازیم، با ما همراه باشید.

اهمیت فیزیک کنکور

درس فیزیک در کنکور تجربی به عنوان درس مفهومی-محاسباتی ضریب 7 را داشته و ضریب آن با درس ریاضی برابر می باشد اما نکته حائز اهمیت آن است که پاسخ دادن به سوالات فیزیک کنکور رشته تجربی برای داوطلبانی که تکنیک های تست زنی فیزیک را یاد گرفته باشند، از پاسخ دادن به تست های ریاضی راحت تر می شود.
درس فیزیک در کنکور ریاضی دارای ضریب 9 بوده و بعد از درس ریاضیات بالاترین ضریب را میان سه درس اختصاصی کنکور ریاضی به خود اختصاص داده است.
مطالعه درس فیزیک به تنهایی برای رسیدن به نتیجه دلخواه کافی نیست، بلکه باید درس فیزیک را در بازه زمانی معینی جمع بندی کرد.

دوره TNT فیزیک کلاسینو

دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو شامل آموزش نکات مهم تست زنی و زدن تست های متعدد و جمع بندی مباحث درس فیزیک می باشد و برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی بهترین دوره برای جمع بندی محسوب می شود.
دوره TNT فیزیک کلاسینو توسط چند استاد تدریس می شود، داوطلبان می توانند استاد مدرس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در ادامه به معرفی اساتید دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو می پردازیم تا با رزومه اساتید شیمی بیشتر آشنا شوید.

اساتید دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو

اساتید دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو، استاد محمد نوکنده، علیرضا عربشاهی و مهدی براتی می باشند.
در ادامه به معرفی اساتید دوره نکته و تست فیزیک کلاسینو می پردازیم:

استاد محمد نوکنده مدرس دوره TNT فیزیک کلاسینو، دارای مدرک كارشناس مهندسى مكانيک از دانشگاه شريف می باشند و دارای ٨ سال سابقه تدريس درس فیزیک در بهترين مدارس و آموزشگاه هاي تهران، كرج، مشهد، اصفهان، زنجان و بابل می باشند.

استاد علیرضا عربشاهی مدرس دوره TNT فیزیک کلاسینو، بنیان گذار موسسه کلاسینو و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت مهندسی مکانیک می باشند. استاد عربشاهی سابقه تدریس در دبیرستان های علامه حلی ، فرزانگان ، ابوریحان ، دکتر هشترودی ، صبا و مدارس دیگر را دارند.

استاد مهدی براتی مدرس دوره TNT فیزیک کلاسینو، دارای مدرک كارشناس مهندسى مكانيک از دانشگاه شريف می باشند و دارای ٨ سال سابقه تدريس درس فیزیک در بهترين مدارس و آموزشگاه هاي تهران، كرج، مشهد، اصفهان، زنجان و بابل می باشند.

ثبت نام در دوره tnt فیزیک کلاسینو

برای ثبت نام در دوره tnt فیزیک کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در دوره tnt فیزیک کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *