دوره TNT شیمی کلاسینو

0
(0)

در این نوشته به معرفی دوره نکته و تست شیمی کلاسینو (دوره TNT شیمی)، اساتید مدرس، نحوه ثبت نام و پاسخ به سوالات گفته شده می پردازیم، با ما همراه باشید.

اهمیت شیمی کنکور

درس شیمی برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی و رشته تجربی، درسی مفهومی-محاسباتی محسوب می شود. درس شیمی در کنکور تجربی ضریب 9 را داشته و بالاترین ضریب را پس از درس زیست به خود اختصاص داده است و درس شیمی در کنکور رشته ریاضی ضریب 7 را دارد.
شیمی کنکور سراسری، شامل کلیه دروس شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد و بر اساس بودجه بندی کنکور سراسری، سوالات درس شیمی به صورت تستی_مفهومی از مباحث دروس هر پایه ارائه می شود.
مطالعه درس شیمی به تنهایی برای رسیدن به نتیجه دلخواه کافی نیست، بلکه باید درس شیمی را در بازه زمانی معینی جمع بندی کرد.

دوره TNT شیمی کلاسینو

دوره نکته و تست شیمی کلاسینو شامل آموزش نکات مهم تست زنی و زدن تست های متعدد و جمع بندی مباحث درس شیمی می باشد و برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی بهترین دوره برای جمع بندی محسوب می شود.
دوره TNT شیمی کلاسینو توسط چند استاد تدریس می شود، داوطلبان می توانند استاد مدرس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در ادامه به معرفی اساتید دوره نکته و تست شیمی کلاسینو می پردازیم تا با رزومه اساتید شیمی بیشتر آشنا شوید.

اساتید دوره نکته و تست شیمی کلاسینو

اساتید دوره TNT شیمی کلاسینو استاد امید و رضا مصلایی، محمد مرادی و کامبیز فرزانه می باشند. همچنین می توانید جهت آشنایی با دیگر اساتید کلاسینو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اساتید کلاسینو

استاد رضا مصلایی مدرس شیمی دوره tnt کلاسینو، فارغ التحصیل رشته شیمی شهید بهشتی و دارای مدرک کارشناس ارشد شیمی می باشند. استاد مصلایی سابقه تدریس درس شیمی در مدرس مدارس تیزهوشان و فرزانگان تهران، برنامه کنکور 1، مسیر موفقیت و کارنامه 20 در صدا و سیما را دارند.

استاد امید مصلایی مدرس شیمی دوره tnt کلاسینو، دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی می باشد و تدریس درس شیمی را همراه با پدر خود استاد رضا مصلایی در کلاسینو آغاز نمود و اکنون سابقه تدریس در آموزشگاه های برتر تهران از جمله آموزشگاه هاي برتر تهران، راه انديشه، ماهان، پرستو و اوج را دارند.

استاد کامبیز فرزانه مدرس شیمی دوره tnt کلاسینو، با داشتن 22 سال سابقه تدریس درس شیمی در مدارس و آموزشگاه های برتر کشور، جزو اساتید با تجربه و توانمند شیمی کلاسینو شناخته شده اند.
استاد فرازنه با در نظر داشتن اهمیت درس شیمی و تاثیر مستقیم و قابل توجه آن بر نتیجه کنکور سراسری داوطلبان، دوره های آموزشی مختلفی را در کلاسینو ارائه کرده اند. در ادامه به معرفی دوره های شیمی استاد کامبیز فرزانه در کلاسینو می پردازیم.

استاد محمد مرادی مدرس شیمی دوره tnt کلاسینو، فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران می باشند. استاد مرادی مدرس رتبه های برتر و تک رقمی کنکور در چند سال اخیر می باشند و سابقه تدریس در مدرسه فرزانگان 1 تهران می باشند.

ثبت نام در دوره TNT شیمی کلاسینو

برای ثبت نام در دوره TNT شیمی کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در دوره TNT شیمی کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *