دوره TNT ریاضی کلاسینو

0
(0)

دوره TNT ریاضی کلاسینو چیست؟
دوره TNT ریاضی کلاسینو چه زمانی برگزار می شود؟
شرکت در دوره TNT کلاسینو به چه کسانی توصیه می شود؟
در این نوشته به معرفی دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (دوره TNT ریاضی)، اساتید مدرس، نحوه ثبت نام و پاسخ به سوالات گفته شده می پردازیم، با ما همراه باشید.

دوره TNT کلاسینو چیست؟

دوره TNT کلاسینو در واقع دوره نکته و تست می باشد که در این دوره اساتید مباحث دروس را به شیوه ای کامل و جامع ابتدا آموزش می دهند و سپس نکات تست زنی آموزش داده می شود و پس از این دو مرحله مباحث خوانده شده جمع بندی می شود.
در ادامه به معرفی دوره tnt کلاسینو و اساتید این طرح برای درس ریاضی می پردازیم.

دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو

دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو استاد بابک سادات و استاد آریان حیدری می باشند.
تعداد جلسات دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT) بین 10 تا 15 جلسه است و زمان هر جلسه بین 2 تا 4 ساعت می باشد و از هفته اول بهمن ماه این دوره آغاز شده است.

استاد آریان حیدری مدرس ریاضی دوره tnt کلاسینو

مهندس آریان حیدری متولد 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف تهران و همچنین فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف می باشد و 10 سال سابقه تدریس درس ریاضی را در رزومه خود دارند.
استاد آریان حیدری دوره نکته و تست درس ریاضی را برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی به صورت کلاس های جداگانه برگزار می کنند.
دوره tnt ریاضی آریان حیدری برای دانش آموزانی که قصد جمع بندی مطالب را داشته و یا نکات مهم تست را بلد نیستند بسیار کاربردی است.

استاد بابک سادات مدرس ریاضی دوره tnt کلاسینو

استاد بابک سادات مدرس ریاضی دوره tnt کلاسینو، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر- پلی تکنیک تهران و سابقه بیش از دو دهه تدریس حرفه ای می باشند.
استاد بابک سادات دوره نکته و تست ریاضی رشته های تجربی و ریاضی را ارائه کرده است.

ثبت نام در دوره TNT ریاضی کلاسینو

پس از انتخاب استاد مورد نظر خود برای درس ریاضی، برای ثبت نام در دوره TNT ریاضی کلاسینو روی لینک زیر کلیک کرده و پس از ثبت نام دوره و استاد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ثبت نام در دوره TNT ریاضی کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *