دوره 20 نهایی کلاسینو

0
(0)

دوره 20 نهایی کلاسینو با در نظر گرفتن اهمیت بالای نمرات امتحانات نهایی خرداد ماه و تاثیر مستقیم آن بر نتیجه کنکور داوطلبان برگزار می شود تا داوطلبان بتوانند با کسب نمره 20 در امتحانات نهایی خود، تراز بالایی برای سوابق تحصیلی خود کسب کنند.. در این نوشته به معرفی دوره 20 نهایی کلاسینو و نحوه ثبت نام در این دوره می پردازیم، با ما همراه باشید.

اهمیت امتحانات نهایی برای دانش آموزان و کنکوری ها

با تصویب یکسری مصوبات جدید از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاثیر معدل بر نتیجه کنکور داوطلبان تا سال 1405 به میزان 60 درصد قطعی خواهد بود. این تغییرات از سال 1402 شروع شده و هر سال پایه های مختلف مشمول امتحان نهایی خواهند شد. پس شما حداقل نیمی از مسیر موفقیت خود را به صورت تشریحی و با زمان بالا طی خواهید کرد این امر با یک مطالعه حرفه ای برای امتحانات بدست خواهد آمد. ما در کلاسینو طی دوره های مختلف دوره های امتحان نهایی را برای شما در قالب حل سوالات امتحان نهایی و تدریس کتاب درسی ارائه خواهیم کرد.

دوره 20 نهایی کلاسینو

دوره 20 نهایی کلاسینو از جمله دوره هایی است که توسط اساتید کلاسینو، برای دروس رشته های تجربی، ریاضی و انسانی ارائه شده است. در این دوره تا شب امتحان کلاس هایی خواهید داشت که میزان آمادگی شما را برای 20 گرفتن بسیار افزایش خواهد داد. قیمت این دوره ها بسیار بسیار مقرون به صرفه است و هزینه پکیج های دهم، یازدهم، دوازدهم در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی، کمتر از یک یا دو جلسه کلاس خصوصی می باشد.

ثبت نام در دوره 20 نهایی کلاسینو

برای ثبت نام در دوره 20 نهایی کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در دوره 20 نهایی کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *