دوره اردوی نوروزی کلاسینو

4
(1)

کلاسینو دوره های مختلفی در زمینه های آموزشی، تستی، جمع بندی و … برگزار می کند. در این مطلب به معرفی دوره اردوی نوروزی کلاسینو، اساتید این دوره، زمان شروع، نحوه ثبت نام و … می پردازیم.

صفر تا صد اردوی نوروزی کلاسینو

داوطلبان کنکور 1404 معمولا به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول دانش آموزانی که از تابستان مطالعه جدی خود را آغاز نموده اند و نیاز به مرور و مطالعه مجدد مطالب را دارند و گروه دوم دانش آموزانی هستند که هیچ مطالعه گونه مطالعه جدی برای کنکور خود نداشته و به تازگی تصمیم به مطالعه جدی برای کنکور گرفته اند.
کلاسینو به عنوان بهترین موسسه آموزش آنلاین و دوره های آموزشی مختلف، با در نظر داشتن نیاز هر دو گروه به داشتن برنامه ریزی اصولی برای مطالعه جدی مباحث دروس و اهمیت پیگیری اجرای برنامه، دوره اردوی نوروزی ویژه کنکور 1404 برگزار می کند.
ثبت نام این دوره از هفته اول اسفند ماه آغاز شده و از سوم فروردین ماه آغاز می شود.
این اردوی آنلاین، توسط سه استاد مشاور متخصص و با تجربه در دوره های مجزا که هر کدام شیوه های خاص و منحصر به فرد خود را دارند ارائه شده است. در ادامه به معرفی هر استاد مشاور به طور کامل می پردازیم تا با شیوه کارکرد هر یک به خوبی آشنا شده و با شناخت کامل در دوره استاد مورد نظر خود ثبت نام کنید.

سهیل ذوالفقاریه

سهیل ذوالفقاریه یکی از برگزار کنندگان دوره اردوی نوروزی کنکور 1404 می باشند. ایشان 17 سال سابقه ارائه برنامه ریزی درسی و کنکوری به صورت آکادمیک را در رزومه کاری خود دارند. از آنجایی که در دوره های خود بسیار مصمم و ثابت قدم بوده و اطمینان یادگیری صد درصدی به دانش آموزانی که از لحاظ علمی هیچ مطالعه ای نداشته اند می دهد، نام دیگر دوره خود را پادگان ذوالفقاریه گذاشته است. چراکه ایشان در این اردو علاوه بر ارائه برنامه ریزی کاملا شخصی سازی شده مطابق با شرایط دانش آموز، پیگیری جدی و منظمی دارند.
همچنین اردوی نوروزی ایشان صرفا ارائه برنامه ریزی و پیگیری مستمر نبوده و آزمون های مستمر، کارگاه ها و جلسات مشاوره انگیزشی (جهت آمادگی برای شرکت در کنکور) برگزار می کنند

حدیث سیف

خانم حدیث سیف دیگر مشاور برگزار کننده اردوی نوروزی کلاسینو می باشند. مدرک تحصیلی ایشان دکترای روانشناسی بالینی بوده و 13 به صورت حرفه ای کار برنامه ریزی و مشاوره کنکوری را در رزومه کاری خود دارند و از افتخارات ایشان می توان به داشتن رتبه های تک رقمی و دو رقمی در چند سال اخیر اشاره کرد.
شیوه عملکرد ایشان در این دوره علاوه بر ارائه برنامه ریزی درسی ویژه هر دانش آموز، هر 4 ساعت گزارش کارهایی منظم دریافت می کنند و به طور منظم با والدین دانش آموزان نیز در ارتباط هستند تا از لحاظ تقویت قوای جسمی و روحی دانش آموزان در منزل نیز حمایت شوند.
همچنین جلیسات مشاوره انگیزشی و پرسش و پاسخخ روزانه نیز برای دانش آموزان برگزار می کنند.

شهاب یخچالیان

استاد شهاب یخچالیان مشاور برجسته و بنام کنکور در ده سال اخیر می باشند که در حال حاضر در کلاسینو دوره های برنامه ریزی و مشاوره کنکور برگزار می کنند و جدید ترین دوره مشاوره ایشان اردوی نوروزی است. شیوه عملکرد ایشان در این اردو به صورتی است که در جلسات مشاوره ای ایشان رتبه های برتر نیز حضور داشته و ایشان به دلیل پیگیری های منظم و روزانه و عملکرد منحصر به فرد و کاملی که در این اردو دارند این اطمینان را به دانش آموزان می دهند که اگر صفر مطلق (از لحاظ یادگیری) هم باشند زمانی که در دوره ایشان شرکت می کنند، در صورتی که مطابق با برنامه ریزی ایشان و شیوه های مطالعاتی که ایشان آموزش می دهند پیش ببرند قطعا به نتیجه دلخواه خود می رسند.

ثبت نام دوره اردوی نوروزی کلاسینو

پس از انتخاب مشاور مورد نظر خود می توانید برای اطلاع از هزینه این دوره و ثبت نام میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نموده و یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 02144511053 تماس بگیرید.

ثبت نام کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای ها: 1

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دوره اردوی نوروزی کلاسینو;

  1. اردوی کلاسینو واقعا تو نوروز منو جلو انداخت عالی بود مخصوصا روش مطالعه شیمی استاد فراهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *