دوره اردوی نوروزی کلاسینو

دوره اردوی نوروزی کلاسینو، یکی از دوره های بسیار کاربردی است که توسط موسسه کلاسینو برگزار می شود. نام دیگر این دوره، اردو بهشت است که با هدف کسب آمادگی برای کنکور اردیبهشت و تیر، آمادگی به منظور امتحانات تشریحی خرداد و جمع بندی جامع در دوران طلایی نوروز طراحی و ارائه شده است. کلیه دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند؛ می توانند در دوره نوروزی کلاسینو ثبت نام کنند تا ضمن پیگیری روند مطالعاتی خود توسط اساتید مجرب، به آمادگی بالایی از لحاظ روانی و عملکردی دست پیدا کنند. در این مطلب به معرفی دوره اردوی نوروزی کلاسینو، اساتید این دوره، زمان شروع، نحوه ثبت نام و … می پردازیم.

معرفی دوره اردوی نوروزی کلاسینو

کلاسینو برترین موسسه آموزشی است که اساتید با تجربه ای را برای آموزش دروس مختلف به کار می گیرد. این موسسه علاوه بر ارائه خدمات آموزشی، خدمات مشاوره و برنامه ریزی متنوع و مختلفی را نیز ارائه می دهد و اردوهای مختلفی را نیز به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان برگزار می کند. اردوی نوروزی یکی از این دوره های بسیار مفید و کاربردی است که توسط اساتید برتر این موسسه در امر برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برگزار می شود.
این دوره ویژه کلیه دانش آموزان متقاضی شرکت در امتحانات نهایی خرداد ماه و داوطلبانی است که قصد شرکت در در آزمون سراسری را دارند. در اردوی نوروزی کلاسینو، کلیه نکات مرتبط با برنامه ریزی و مشاوره، به دانش آموزان ارائه می گردد و یکی از دوره هایی است که دانش آموزان را در یک جو مطالعاتی استاندارد قرار داده و به این ترتیب در افزایش انگیزه و عملکرد مطلوب آن ها موثر است.

ویژگی دوره اردوی نوروزی کلاسینو

به طور کلی داوطلبان آزمون سراسری معمولا به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول دانش آموزانی هستند که مطالعه کافی داشته اند و فقط نیاز به مرور و مطالعه مجدد مطالب را دارند و گروه دوم دانش آموزانی هستند که هیچ برنامه ریزی جدی را برای مطالعه کنکوری نداشته اند و به تازگی تصمیم به مطالعه برای کنکور گرفته اند.
کلاسینو به عنوان بهترین موسسه آموزشی آنلاین، با در نظر داشتن نیاز هر دو گروه به داشتن برنامه ریزی اصولی، دوره های برنامه ریزی کاربردی را اساتید مختلف برگزار می کند.
یکی از این دوره های کاربردی کلاسینو، اردوی نوروزی است که توسط اساتید کلاسینو در امر برنامه ریزی و مشاوره برگزار می گردد و به منظور جمع بندی مطالب در دوران طلایی نوروز طراحی و ارائه شده است. در این دوره روند مطالعاتی دانش آموزان در تعطیلات نوروز، به طور جدی پیگیری می شود و تمامی نکات برنامه ریزی و مشاوره ای نیز متناسب با آن ارائه می شود.

زمان برگزاری دوره اردوی نوروزی کلاسینو

ثبت نام اردوی نوروزی کلاسینوهفته اول اسفند ماه
زمان آغاز اردوی نوروزی کلاسینوسوم فروردین ماه
زمان پایان اردوی نوروزی کلاسینوششم اردیبهشت ماه

مزایای دوره اردوی نوروزی کلاسینو

با شرکت در این دوره از دوره های کلاسینو دانش آموزان علاوه بر کسب بهترین نتیجه در امتحانات نهایی، به درصد های مطلوبی نیز در کنکور سراسری نیز دست پیدا می کنند. چرا که تمام نکات مشاوره ای مرتبط با روند تحصیلی، با دانش آموزان کار می شود و هر آن چه را که یک فرد برای طی کردن مسیر مطالعاتی خود نیاز دار د, به او ارائه می گردد. در لیست زیر می توانید برخی از ویژگی ها و مزایای دوره تیر نهایی کلاسینو را مشاهده کنید:

  • اساتید برتر در زمینه مشاوره و برنامه ریزی
  • ارائه برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره تحصیلی به صورت فردی و گروهی
  • برنامه‌ ریزی درسی متناسب با نیازهای هر دانش‌ آموز
  • تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانش‌آموزان
  • برگزاری کارگاه های مختلف علمی و انگیزشی برای دانش آموزان و والدین
  • تماس های ثابت و منظم با دانش آموز
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشاور
  • برگزاری آزمون های آنلاین و شبیه ساز کنکور
  • داشتن گروه رفع اشکال و حل سوالات چالشی
  • و…

اساتید اردوی نوروزی کلاسینو

اردوی نوروزی کلاسینو، توسط سه استاد مشاور و متخصص در امر برنامه ریزی تحصیلی ارائه شده است که هر کدام شیوه های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. اساتید مشاوره کلاسینو، به صورت مجزا کلاس های آنلاین مشاوره ای خود را در این اردو برگزار می کنند و دانش آموزان برحسب علاقه و نیاز می توانند در کلاس های این اساتید ثبت نام نمایند. در ادامه به معرفی هر استاد مشاور به طور کامل می پردازیم تا با شیوه کارکرد هر یک به خوبی آشنا شده و با شناخت کافی در دوره استاد مورد نظر خود ثبت نام کنید. لیست اساتید اردوی نوروزی کلاسینو به شرح زیر است:

  • استاد سهیل ذوالفقاریه
  • استاد حدیث سیف
  • استاد شهاب یخچالیان

سهیل ذوالفقاریه

استاد سهیل ذوالفقاریه یکی از برگزار کنندگان دوره اردوی نوروزی کنکور ۱۴۰۴ می باشند. ایشان ۱۷ سال سابقه ارائه برنامه ریزی درسی و کنکوری به صورت آکادمیک را در رزومه کاری خود دارند. از آنجایی که در دوره های خود بسیار مصمم و ثابت قدم بوده و اطمینان یادگیری صد درصدی به دانش آموزانی که از لحاظ علمی هیچ مطالعه ای نداشته اند می دهد، نام دیگر دوره خود را پادگان ذوالفقاریه گذاشته است. چراکه ایشان در این اردو علاوه بر ارائه برنامه ریزی کاملا شخصی سازی شده مطابق با شرایط دانش آموز، پیگیری جدی و منظمی دارند.
همچنین اردوی نوروزی ایشان صرفا ارائه برنامه ریزی و پیگیری مستمر نبوده و آزمون های مستمر، کارگاه ها و جلسات مشاوره انگیزشی (جهت آمادگی برای شرکت در کنکور) برگزار می کنند

حدیث سیف

استاد حدیث سیف دیگر مشاور برگزار کننده اردوی نوروزی و از اساتید کلاسینو می باشند. مدرک تحصیلی ایشان دکترای روانشناسی بالینی بوده و به صورت حرفه ای کار برنامه ریزی و مشاوره کنکوری را در رزومه کاری خود دارند و از افتخارات ایشان می توان به داشتن رتبه های تک رقمی و دو رقمی در چند سال اخیر اشاره کرد.
شیوه عملکرد ایشان در این دوره علاوه بر ارائه برنامه ریزی درسی ویژه هر دانش آموز، هر ۴ ساعت گزارش کارهایی منظم دریافت می کنند و به طور منظم با والدین دانش آموزان نیز در ارتباط هستند تا از لحاظ تقویت قوای جسمی و روحی دانش آموزان در منزل نیز حمایت شوند.
همچنین جلیسات مشاوره انگیزشی و پرسش و پاسخخ روزانه نیز برای دانش آموزان برگزار می کنند.

شهاب یخچالیان

استاد شهاب یخچالیان مشاور برجسته و بنام کنکور در ۱۰ سال اخیر می باشند که در حال حاضر در کلاسینو دوره های برنامه ریزی و مشاوره کنکور برگزار می کنند و جدید ترین دوره مشاوره ایشان اردوی نوروزی است. شیوه عملکرد ایشان در این اردو به صورتی است که در جلسات مشاوره ای ایشان رتبه های برتر نیز حضور داشته و ایشان به دلیل پیگیری های منظم و روزانه و عملکرد منحصر به فرد و کاملی که در این اردو دارند این اطمینان را به دانش آموزان می دهند که اگر صفر مطلق (از لحاظ یادگیری) هم باشند زمانی که در دوره ایشان شرکت می کنند، در صورتی که مطابق با برنامه ریزی ایشان و شیوه های مطالعاتی که ایشان آموزش می دهند پیش ببرند قطعا به نتیجه دلخواه خود می رسند.


2 پاسخ

  1. اردوی کلاسینو واقعا تو نوروز منو جلو انداخت عالی بود مخصوصا روش مطالعه شیمی استاد فراهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *