علی فروغی نیا

علی فروغی نیا

5
(2)

استاد علی فروغی نیا یکی از مدرسان برتر کلاسینو هستند که تدریس درس فلسفه و منطق را بر عهده دارند. دانش آموزان رشته انسانی می بایست توجه ویژه ای را به این دو درس اختصاصی خود داشته باشند.
با توجه به اینکه فلسفه و منطق یکی از دروس مفهومی و استنباطی رشته انسانی است، بدیهی است که آموزش اصولی و استاندارد می تواند یکی از راه های کسب موفقیت در این دروس مهم باشد. در همین راستا موسسه کلاسینو نیز از اساتید برجسته و با تجربه ای همچون علی فروغی نیا بهره می گیرد تا دانش آموزان بتوانند در امتحانات نهایی و همچنین آزمون سراسری عملکرد مطلوبی را داشته باشند.
در این نوشته به معرفی رزومه و بیوگرافی استاد علی فروغی نیا می پردازیم و دوره های آموزشی ایشان در موسسه کلاسینو را نیز معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی علی فروغی نیا

علی فروغی نیا یکی از اساتید جوان کلاسینو هستند که متولد ۱۳۶۹ می باشند. ایشان از سال ۱۳۸۹ فعالیت و تدریس خود را آغاز کرده است و یکی از ماهرترین اساتید در آموزش فلسفه و منطق رشته انسانی هستند که توانسته اند رضایت عده زیادی از دانش آموزان را به خود جلب کنند.
علی فروغی نیا یکی از مدرسان برتر موسسه کلاسینو است که سابقه تدریس در دانشگاه های مطرح کشور را نیز در رزومه کاری خود دارد. ایشان دانش آموخته رشته حقوق در گرایش حقوق تجارت بين الملل از دانشگاه تهران هستند و سوابق آموزشی درخشان و متعددی را در کارنامه خود دارند. در قسمت زیر می توانید گوشه ای سوابق و رزومه ایشان را مشاهده کنید:

  • همکاری با موسسه کلاسینو (تدریس فلسفه و منطق)
  • سابقه ١٠ ساله در زمینه تدریس
  • مدرس رتبه های برتر کنکور
  • فارغ التحصیل رشته حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه تهران
  • همکاری با مدارس تراز کشور و همچنین موسسات برتر
  • مدرس دانشگاه
  • کارشناس صدا و سیما
  • مربی موفقیت
  • مبتکر متد تدریس تلفیقی دین و زندگی ؛ تحلیل – کلید واژه

علی فروغی نیا در کلاسینو

کلاسینو اولین آموزشگاه آنلاین است که با تجربه ترین و با سابقه ترین اساتید سطح کشور را گرد هم آورده تا پکیجی از بهترین آموزش ها و تدریس ها را از مقطع ابتدایی تا زمان کنکور، به کلیه دانش آموزان ارائه دهد.
استاد علی فروغی نیا یکی از اساتید کلاسینو است که ابتکار و خلاقیت بالایی را در تدریس های خود دارد و آموزش کاملا مفهومی و دقیق را برای دو درس فلسفه و منطق ارائه می دهد.
علی فروغی نیا در آموزش های خود تاکید بسیاری را بر روی تفهیم مطالب و کلید واژه ها دارند و صفر تا صد مباحث موجود در کتاب درسی را آموزش می دهند. به همین دلیل دانش آموزان رشته انسانی قادر خواهند بود که تسلط خوبی را بر روی مباحث فلسفه و منطق داشته باشند و به این ترتیب بتوانند هم در امتحانات نهایی و هم در آزمون سراسری عملکرد قابل قبولی را نشان دهند.
در میان اساتید کلاسینو، استاد علی فروغی نیا علاوه بر تدریس درس فلسفه و منطق، عضو گروه مشاوران و برنامه ریزان نیز این موسسه هستند و مشاوره دانش آموزان متوسطه دوم و کنکوری را نیز بر عهده دارد.

دوره های علی فروغی نیا در کلاسینو

علی فروغی نیا در کلاسنیو، کلاس ها و دوره های خود را به صورت آنلاین برگزار می کند و ارتباط و تعامل خوبی را با دانش آموزان خود برقرار می کنند. در دوره های کلاسینو رفع اشکال و بررسی تکالیف درسی دانش آموزان، همچون کلاس های حضوری امکان پذیر است. استاد علی فروغی نیا نیز در کلاس های آنلاین خود، جزوه و درسنامه کاملا تالیفی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که پوشش دهنده کلیه مباحث کتاب های درسی است و نکاتی فراتر از این مباحث را نیز ارائه می دهد. همچنین کتاب تستی و کمک درسی را نیز به دانش آموزان پیشنهاد می دهند که از استاندارد های لازم برای موفقیت در امتحانات و آزمون سراسری برخوردار باشند.
در قسمت زیر می توانید لیست دوره های استاد علی فروغی نیا در کلاسینو را مشاهده کنید:

  • دوره جامع فلسفه و منطق، ویژه کنکور ۱۴۰۴ (شروع از مرداد ماه)
  • دوره جامع نوبان فلسفه و منطق، ویژه کنکور ۱۴۰۴ (شروع از آبان ماه)
  • دوره نکته و تست tnt فلسفه و منطق، ویژه کنکور ۱۴۰۴
  • دوره جاست تست فلسفه و منطق، ویژه کنکور ۱۴۰۴
  • دوره تیر نهایی، ویژه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۴
  • کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی

فلسفه و منطق کلاسینو

یکی از دروس چالش برانگیز برای داوطلبان رشته انسانی، فلسفه و منطق است که جز دروس مفهومی و استنباطی طبقه بندی می شود. این دو درس، دو کتاب مجزا و دو سرفصل متمایز بهم دارند اما سوالات آن ها در آزمون سراسری، به صورت ترکیبی و همزمان طراحی می شوند. دانش آموزان رشته انسانی درس فلسفه را در پایه یازدهم و دوازدهم و درس منطق را در پایه دهم مطالعه می کنند.
در آزمون سراسری ضریب هر دو درس فلسفه و منطق ۵ می باشد و در امتحانات نهایی نیز از اهمیت بالایی برخودار هستند. با توجه به اهمیت این موضوع، استاد علی فروغی نیا با تکنیک خاص خود این دو درس پیچیده را به سادگی برای دانش آموزان تدریس می کنند و آنان را با تکنیک های حل سوالات آشنا می کنند. در کلاس های این استاد برجسته، امکان آشنایی با انواع سوالات تشریحی و سوالات تستی برای کلیه دانش آموزان فراهم است.

نمونه تدریس استاد علی فروغی نیا در کلاسینو

ثبت نام کلاس های علی فروغی نیا در کلاسینو

به منظور ثبت نام در دوره های مختلف کلاسینو، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • برقراری تماس با شماره تلفن های زیر و دریافت مشاوره از پشتیبان کلاسینو:
۰۲۱۴۴۵۱۱۰۵۳
۰۹۱۲۹۵۸۷۸۲۰
  • ثبت نام مستقیم از طریق لینک زیر (پنل کلاسینو):
ثبت نام کلاسینو

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

سپاس از وقتی که گذاشتید!

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز نظری ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *