دوره های دهم تا دوازدهم کلاسینو

موسسه کلاسینو یکی از چندین موسسه آموزش آنلاین می باشد که کلاس های مختلفی برای کلیه دروس عمومی و اختصاصی پایه های دهم تا دوازدهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی با همکاری بهترین و برجسته ترین اساتید کشور برگزار می کند.

از آنجایی که تنوع دوره ها در کلاسینو بالاست و ممکن است شما دانش آموزان برای انتخاب مناسب ترین کلاس با سطح علمی خود دچار سردرگمی شوید، در این مطلب دوره های دهم تا دوازدهم کلاسینو را معرفی می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک دهم یک خرید شگفت انگیز برای دهمی ها

موسسه کلاسینو با توجه به تغییرات جدید کنکور سراسری و برگزار شدن امتحانات خرداد ماه پایه دهم به صورت نهایی، دوره هایی جامع و کاملی برگزار می کند تا دانش آموزان دهمی بتوانند با شرکت در کلاس ها به نمره 20 در امتحانات نهایی دست یابند. بله درست انتخاب کرده اید ما نه تنها از افت تحصیلی شما در این مقطع جلوگیری می کنیم بلکه برای نمره 20 و تست زنی سطح بالا در این پایه برنامه ویژه ای داریم.

این اشتراک‌ها با استقبال بسیار دانش آموزان همراه شده است.
شما می توانید اشتراک های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را با کمترین قیمت تهیه کنید.
ما از بهترین اساتید برای سال دهم استفاده می کنیم چرا که این مقطع تحصیلی بسیار حیاتی تر از قبل شده است.
امکان انتخاب تک درس برای سال دهم نیست و تمام درس های رشته های فوق در قالب اشتراک قابل استفاده است.
جهت مشاهده لیست قیمت کلاسینو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لیست قیمت

هم پکیج جامع و هم تک درس برای سال یازدهم

امتحانات پایه یازدهم انسانی، تجربی و ریاضی نیز نهایی برگزار می شود و دانش آموزان پایه یازدهم برای کسب تراز بالای سوابق تحصیلی به نمرات بالای دروس اختصاصی و عمومی یازدهم نیاز دارند در حالیکه ممکن است در مدرسه مطالب دروس را به خوبی یاد نگیرند (به دلیل شیوه نادرست تدریس دبیر، حواس پرتی و …).

کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مفهومی و تاثیر مهم آن بر پاسخ دهی دانش آموزان در امتحانات، دوره های جامع مرداد و دوره ویژه امتحان نهایی خرداد را برای دروس اختصاصی و عمومی پایه یازدهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی برگزار می کند. البته اگر بعد از مرداد و در طول سال نیز به این کلاس ها نیاز داشته اید می توانید از جلسات آفلاین آن استفاده کرده و به کلاس های جاری آم برسید.

  • دوره جامع مرداد یازدهم کلاسینو
    • ثبت نام دوره جامع یازدهم کلاسینو از اواخر خرداد ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از نیمه اول مرداد ماه می باشد. در این دوره مباحث، مطابق کتاب درسی و با آموزش پیش نیاز ها آموزش داده می شود و همزمان نکات مهم و کلیدی که پیش بینی می شود از آن ها سوال طراحی شود نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود.
  • دوره ویژه امتحانات نهایی خرداد ماه پایه یازدهم
    • این دوره در اردیبهشت ماه برگزار می شود و تعداد جلسات کمتری نسبت به دوره جامع دارد چون در دوره ویژه امتحانات نهایی بیشتر بر آموزش کلی نیمه دوم سال تحصیلی و حل نمونه سوالات احتمالی تمرکز شده است.

شما می توانید در تمام دروس اقدام به خرید و ثبت نام در درس دلخواه کنید اما برای شما دوستان باوفای یازدهمی پکیج ویژه جامع مرداد ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را با تخفیف ویژه ای ارائه کرده ایم.

دوره های کنکوری ها و دوازدهمی ها در کلاسینو

در کلاسینو دوره های پایه دوازدهم و کنکوری به صورت مشترک برگزار می شود و دوره های مختلفی برای کنکور رشته های تجربی، ریاضی و انسانی برگزار می شود.

هدف این دوره ها نظیر جامع مرداد، نوبان، TNT و …آموزش تشریحی دروس برای کسب نمره درخشان در امتحانات نهایی و ۱۰۰ زنی در کنکور و رتبه برتر شدن می باشد.

شما به مانند پایه دهم و یازدهمی ها از بین چند استاد می توانید اساتید دلخواه خود را انتخاب کنید. کلاس ها به صورت آفلاین نیز قابل تماشا می باشند. جلسات آزمون و تمرین و رفع اشکال نیز برای شما برگزار می شود و آموزش و تست کامل برای شما تبیین می شود.

در ضمن تمام دروس سال دوازدهم متوسطه و کنکوری ها قابلیت خرید تک درس را دارند. صد البته که پکیج دروس عمومی و اختصاصی کنکور که شامل تمام درس های مهم و تاثیرگزار سال دهم است با تخفیف استثنائی خدمت شما ارائه می شود.

مشاوره و برنامه ریزی برای متوسطه دوم کلاسینو

نقش مشاور و برنامه ریزی برای مقطع متوسطه یک کار پسندیده است. حجم و تعداد بالای دروس سال دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه و مشکل یادگیری و زمان بندی دانش آموزان در درس ها یک چالش برای همه ایجاد کرده است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستیک که تعامل پذیر می باشید با یک مشاور خوب و منظم و باسواد کار برنامه ریزی و مشاوره خود را پیش ببرید.

موسسه کلاسینو از افراد صاجب نامی در زمینه مشاوره مانند شهاب یخچالیان، حدیث سیف، سهیل ذوالفقاریه، آراد مبشر و … برای مشاوره مقطع متوسطه دوم استفاده کرده است. این متد مشاوره هم به صورت ویدئویی، هم پشتیبانی و برنامه ریزی و هم گزارش کار و… می باشد.

جهت آشنایی با دوره های کلاسینو می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پنل کلاسینو شوید و یا باما در تماس باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *