اساتید زیست کلاسینو

دانش آموزان مقطع اول متوسطه (پایه هفتم تا نهم) عنوان درسی به نام علوم تجربی دارند که بخشی از آن مربوط به مباحث مرتبط با زیست شناسی است. این مقطع تحصیلی از اهمیت بالایی برای دانش آموزان برخوردار است، چرا که روند اصلی انتخاب رشته در این پایه تحصیلی صورت می گیرد. لذا داشتن عملکرد مطلوب و کسب معدل بالا به خصوص در پایه نهم، یکی از مهمترین راه های رسیدن به رشته تحصیلی دلخواه، در این دسته از دانش آموزان است.
علاوه بر آن یکی از دروس بسیار مهم و سرنوشت ساز در میان دروس اختصاصی رشته تجربی در مقطع متوسطه دوم (پایه دهم تا دوازدهم)، درس زیست شناسی است. این درس در امتحانات نهایی و در آزمون سراسری بالاترین ضریب را در میان دروس اختصاصی به خود اختصاص می دهد. لذا بهره مندی از آموزش استاندارد هم در حل سوالات تشریحی و هم در پاسخگویی به سوالات تستی یکی از نیاز های اساسی دانش آموزان رشته تجربی به شمار می رود.
در همین راستا موسسه کلاسینو برای آموزش درس زیست شناسی، دوره ها و کلاس های متنوعی را برحسب نیاز دانش آموزان برگزار می کند که ویژه امتحانات تشریحی و کسب آمادگی برای کنکور سراسری است.
اساتید زیست کلاسینو همگی از تجربه و سابقه کافی در آموزش این درس برخوردار هستند و از بهترین فنون تدریس در کلاس ها و دوره های خود بهره می برند. این موسسه در درس زیست شناسی با چندین استاد توانمند همکاری می کند که در ادامه مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

لیست اساتید زیست کلاسینو

اساتید زیست کلاسینو از پایه هفتم تا دوازدهم به شرح زیر است:

  • استاد پارسا جهانی: زیست پایه هشتم و نهم (علوم)
  • استاد محمد همدانی: زیست پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی
  • استاد محمد عمارلو: زیست پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی
  • استاد مهشید حقیقت: زیست پایه دهم تجربی
  • استاد آریا بام رفیع: زیست پایه یازدهم تجربی

معرفی اساتید زیست کلاسینو (متوسطه اول)

لیست اساتید زیست کلاسینو در مقطع متوسطه اول به تفکیک هر پایه به شرح زیر است:

  • اساتید زیست هشتم کلاسینو (علوم): استاد پارسا جهانی
  • اساتید زیست نهم کلاسینو (علوم): استاد پارسا جهانی

معرفی اساتید زیست کلاسینو (متوسطه دوم)

یکی از ویژگی های برجسته موسسه کلاسینو که آن را از سایر موسسات آموزشی دیگر متمایز می کند، این است که برای آموزش هر درس، با بیش از یک استاد کلاس های آموزشی خود را ارئه می دهد. هر کدام از اساتید کلاسینو شیوه تدریس و عملکرد منحصر به فرد خود را در دوره ها دارند ولی همگی بهترین کیفیت را در آموزش مباحث ارائه می کنند.
دوره ها و کلاس های مرتبط با درس زیست شناسی نیز در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت آنلاین برگزار می شود و هر پایه استاد مربوط به خود را دارد.
لیست اساتید زیست کلاسینو در مقطع متوسطه دوم به تفکیک هر پایه به شرح زیر است:

  • اساتید زیست دهم کلاسینو: استاد محمد همدانی، استاد محمد عمارلو و استاد مهشید حقیقت
  • اساتید زیست یازدهم کلاسینو: استاد محمد همدانی، استاد محمد عمارلو و استاد آریا بام رفیع
  • اساتید زیست دوازدهم کلاسینو: استاد محمد همدانی، استاد محمد عمارلو

استاد محمد همدانی

استاد محمد همدانی دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی، مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک و دکترای مدیریت می باشند. ایشان دارای سابقه طولانی در تدریس حرفه ای درس زیست شناسی دارند و با موسسات و مدارس برتر همچون فرزانگان اندیشه، فکور، گزینه دو، قلمچی، کوشش، مفاخر، علوی، مرکز استعدادهای درخشان آگاهانه و… همکاری داشته اند و در چند سال اخیر نیز همکاری خود با موسسه کلاسینو را در برگزاری دوره های آموزش آنلاین آغاز نموده است. استاد همدانی در تدریس خود شیوه و سبک خاصی را به کار می برند و ضمن آموزش کامل و مفهومی درس زیست شناسی، نکات تست زنی مربوط به آن را نیز به دانش آموزان آموزش می دهند. بنابراین صفر تا صد آموزش و تست زنی زیست شناسی، در دوره های استاد محمد همدانی برای دانش آموزان فراهم است.
لیست دوره های زیست شناسی استاد محمد همدانی در کلاسینو به شرح زیر است:

  • کلاس آنلاین جامع زیست شناسی کلاسینو (شروع از مرداد)
  • کلاس آنلاین جامع نوبان زیست شناسی کلاسینو (شروع از آبان)
  • کلاس آنلاین نکته و تست زیست شناسی (tnt) کلاسینو
  • کلاس آنلاین جاست تست زیست شناسی (just test) کلاسینو
  • دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو

استاد علی محمد عمارلو

استاد محمد عمارلو فارغ التحصیل از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و موفق به کسب رتبه ۱۴ کنکور تجربی نیز می باشند. استاد عمارلو سابقه تدریس در آموزشگاه های برتر کشور همچون هدف تهران، قلم سفید اصفهان، مطهری کرمان را دارند و اکنون نیز به عنوان یکی از مدرسان درس زیست شناسی در موسسه کلاسینو مشغول به فعالیت می باشند.
هنگامی که رزومه و سوابق کاری این استاد برجسته را مورد بررسی قرار می دهیم کارنامه درخشانی را از ایشان مشاهده می کنیم. استاد عمارلو یکی از مولفان برجسته در زمینه تالیف کتب کمک درسی و جزوات کنکوری در زمینه تدریس زیست شناسی هستند و سبک خاصی از آموزش را ارئه می دهند. دانش آموزان نیز تمایل زیادی را به شرکت در کلاس های این استاد با سابقه دارند و از محبوبیت بالایی در میان اساتید کلاسینو برخوردار هستند.
لیست دوره های زیست شناسی استاد محمد عمارلو در کلاسینو به شرح زیر است:

  • کلاس آنلاین جامع زیست شناسی کلاسینو (شروع از مرداد)
  • کلاس آنلاین جامع نوبان زیست شناسی کلاسینو (شروع از آبان)
  • کلاس آنلاین نکته و تست زیست شناسی (tnt) کلاسینو
  • کلاس آنلاین جاست تست زیست شناسی (just test) کلاسینو
  • دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو

استاد مهشید حقیقت

استاد مهشید حقیقت تدریس فارغ التحصیل رشته دکترای دامپزشکی هستند و توانستند که رتبه ۴ کنکور تجربی را کسب کنند. ایشان تدریس درس زیست شناسی پایه دهم را در موسسه کلاسینو برعهده دارند و با سایر موسسات کنکوری دیگر نیز همکاری گسترده ای را دارند. وی در تدریس خود، خط به خط کتاب درسی را مورد بررسی قرار می دهند و نکات تستی و تکمیلی مربوط به آن را نیز ارائه می دهد. لحن شیوا و فن بیان این استاد جوان، نیز یکی از ویژگی های تدریس او می باشد که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. استاد مهشید حقیقت در شهرهای مختلف مانند تهران، بندرعباس، تبریز و … همایش و آموزش زیست را به دانش آموزان ارائه می دهند و بازخورد های مناسب و خوبی نیز از تدریس های خود دریافت کرده اند.
لیست دوره های زیست شناسی استاد مهشید در کلاسینو به شرح زیر است:

  • کلاس آنلاین جامع زیست شناسی کلاسینو (شروع از مرداد)
  • کلاس آنلاین جامع نوبان زیست شناسی کلاسینو (شروع از آبان)
  • دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو

استاد آریا بام رفیع

استاد آریا بام رفیع یکی دیگر از مدرسان درس زیست شناسی در کلاسینو است که آموزش زیست یازدهم را در این موسسه برعهده دارد. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه البرز می باشند و سابقه تدریس در آموزشگاه های پرستو ، خبرگان ، زانیار ، دانش ، رویش ، فرهنگ نوین و … را در کارنامه کاری خود دارند. این استاد برجسته مباحث و مفاهیم پیچیده درس زیست شناسی را به ساده ترین و جذاب ترین شکل بیان می کنند و تمامی نکات تستی و کنکوری مرتبط با آن را نیز بیان می کنند. وی یکی از جوان ترین و حرفه ای ترین اساتید زیست کنکور در کلاسینو هستند سبک تدریس منحصر به فرد خود را دارند.
لیست دوره های زیست شناسی استاد آریا بام رفیع در کلاسینو به شرح زیر است:

  • کلاس آنلاین جامع زیست شناسی کلاسینو (شروع از مرداد)
  • کلاس آنلاین جامع نوبان زیست شناسی کلاسینو (شروع از آبان)
  • کلاس آنلاین نکته و تست زیست شناسی (tnt) کلاسینو
  • کلاس آنلاین جاست تست زیست شناسی (just test) کلاسینو
  • دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینو

دوره های زیست کلاسینو

موسسه کلاسینو برای دروس مختلف دوره های متنوعی برگزار می کند. در دوره های کلاسینو اساتید به صورت آنلاین محتوای آموزشی بسیار با کیفیت و کاملی را ارائه می دهند و کلیه دانش آموزان می توانند در آن ها ثبت نام نمایند.
در جدول زیر می توانید لیست کاملی از دوره های مربوط به درس زیست کلاسینو را مشاهده کنید:

عنوان دورهزمان شروع
دوره زیست متوسطه اول کلاسینوسال تحصیلی ۱۴۰۴
دوره جامع مرداد زیست شناسی کلاسینوشروع از مرداد
دوره نوبان زیست شناسی کلاسینوشروع از آبان
دوره نکته و تست tnt زیست شناسی کلاسینوشروع از دی ماه
دوره جاست تست (just test) زیست شناسی کلاسینوشروع از فروردین ماه
دوره تیر نهایی زیست شناسی کلاسینوشروع از اردیبهشت ماه
دوره جامع زیست شناسی ویژه امتحانات نهایی خردادشروع از خرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *