آریا بام رفیع

استاد آریا بام رفیع از جمله اساتید توانمند و رتبه برتر درس زیست شناسی کلاسینو می باشند. در این نوشته به معرفی استاد آریا بام رفیع، دوره های برگزاری ایشان، نحوه ثبت نام در کلاس زیست ایشان و … می پردازیم.

زیست آریا بام رفیع

استاد آریا بام رفیع مدرس زیست یازدهم کلاسینو فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه البرز می باشند و سابقه تدریس در آموزشگاه های پرستو ، خبرگان ، زانیار ، دانش ، رویش ، فرهنگ نوین ، بنیان دانش ، فراز ، ضریب3  و …تهران و 12 شهرستان دیگر ایران را دارند.

بر اساس تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شده است، دروس هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی به صورت نهایی برگزار می شود و نمره نهایی خرداد هر سه پایه تاثیر مستقیم و قطعی بر نتیجه کنکور داوطلبان دارد.

از آنجایی که زیست سال یازدهم به صورت نهایی برگزار می شود، دانش آموزان یازدهم تجربی برای کسب نمره بالا در این درس به یادگیری کامل و صفر تا صد مباحث زیست یازدهم نیاز دارند.

استاد آریا بام رفیع مدرس زیست یازدهم کلاسینو درس زیست شناسی را به صورت کاملا مفهومی و مطالب با ترکیبیات فصول آموزش می دهند و می توان گفت دوره آموزش زیست شناسی یازدهم استاد آریا بام رفیع یکی از بهترین دوره های آموزش زیست شناسی است که برای امتحانات نهایی سال یازدهم کاربرد دارد.

دوره های زیست آریا بام رفیع در کلاسینو

  • کلاس آنلاین زیست دهم آریا بام رفیع
  • کلاس آنلاین زیست یازدهم آریا بام رفیع

قیمت کلاس های زیست آریا بام رفیع

عنوان دورهقیمت (تومان)
زیست شناسی یازدهم تجربی ۱۴۰۴-۱۴۰۳1/550
اشتراک تمام دروس دهم ۱۴۰۴-۱۴۰۳3/700

کلاسینو معمولا تخفیفات ویژه ای را برای دوره ها در بازه های زمانی محتلف در نظر می گیرند. شما دانش آموزانی که هدف ثبت نام در کلاس های ایشان را دارید می توانید برای دریافت تخفیفات کلاسینو با شماره 02144511053 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *